Agentia de comunicare interactiva MB Dragan a lansat la inceputul lunii martie proiectul Vanzari 2.0, dupa o investitie de peste 8.000 de euro, prin care isi propune sa atraga atentia asupra avantajelor comertului electronic (e-commerce).
Lansat pe 5 martie, proiectul Vanzari 2.0 se adreseaza atat firmelor ce detin un magazin offline, cat si micilor investitori, care doresc sa inceapa o afacere online si dispun de un buget limitat.
“Solutiile de e-commerce presupun o investitie minima cu avantaje foarte mari atat pe plan economic, cat si pe cel al vizibilitatii companiei. Intr-o perioada in care afacerile au tendinta de a stagna sau de a se restrange, mediul online iti ofera sansa de a creste, de a te dezvolta, de a ajunge la grupul tau tinta fara mari cheltuieli. Vizibilitatea este cu mult mai mare, iar costurile mult reduse. De aceea numarul magazinelor online a inceput sa creasca foarte mult. Sunt o optiune ieftina si rapida de a vinde aproape orice”, a declarat, pentru Wall-Street, Tudor Totolici (foto), strategy consultant MB Dragan.
Agentia nu va interveni ca finantator in proiectele alese, ci va oferi consultanta atat pe partea de business, cat si pe cea de development. Astfel, MB Dragan se va ocupa de strategia de dezvoltare, implementarea si promovarea magazinului online, definirea unei nise.
“Serviciile vor fi efectuate contra cost, pretul fiecarui contract si bugetele alocate de catre client fiind stabilite in functie de rezultatele pe care acesta si le doreste. Ne vom orienta in totalitate catre scopul final, acela de a genera vanzari si de a prezenta mediul online ca un mediu viabil de business”, spune Tudor Totolici.
In ceea ce priveste dezvoltarea portofoliului, MB Dragan isi propune un target de 60 de magazine online realizate si gestionate de agentie, pana la finalul lunii august a acestui an.
Potrivit repreze