Agentia de turism Olimpic International Turism, una dintre cele mai mari zece agentii de pe piata, detinuta de familia Nicolescu, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 10-11 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul anterior, din care aproape 3 milioane de euro au provenit de la clientii ministere.
"Anul acesta in februarie am castigat licitatia pentru Ministerul Administratiei si Internelor, pentru Ministerul Turismului si al Imm-urilor, dar si pentru unele federatii sportive", a declarat George Nicolescu. El a mai spus ca asteapta raspunsul si de la alte patru licitatii la care a participat.
"Un minister se imparte intre doua-trei agentii care ofera cele mai bune preturi, nu este obtinut de o singura agentie de turism. Oferim servicii de ticketing, de cazari interne si externe pentru reprezentantii ministerelor", a precizat el. In portofoliul agentiei se mai afla Ministerul de Externe si Ministerul Justitiei.
Aproape 95% dintre clientii agentiei sunt companii, adica in jur de 140 de firme, dintre care 100 sunt intreprinderi mici si mijlocii. Clientii mari din industria de IT, precum Oracle si alte companii, genereaza aproape 10% din veniturile totale, potrivit aprecierilor lui Nicolescu.
Estimarile companiei pentru anul acesta vizeaza mentinerea cifrei de afaceri la nivelul de anul trecut. "Luna ianuarie a fost foarte slaba ca vanzari, in februarie ne-am revenit, iar in ianuarie asteptam crestere a vanzarilor. Ne-am mobilizat ca sa putem fi la nivelul anului trecut", a spus el.
Pe piata agentiilor de turism cei mai importanti jucatori sunt Happy Tour, Eximtur, Aerotravel, Marshal Turism sau Paralela 45.
Agentia de turism Olimpic International Turism, una dintre cele mai mari zece agentii de pe piata, detinuta de familia Nicolescu, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 10-11 milioane de euro,