Ce-i trebuia CFR Călători decât o limuzină de 183.260 de euro, adică aproape şapte miliarde de lei? Nimic, pentru că este fix tichia de mărgăritar pe capul chelului, furăciunea sublimă şi supremă pe spinarea unei instituţii hrănite prin transfuzie de subvenţii de la buget. O limuzină de şeic, numai bună să se plimbe nevasta ex-directorului Noapteş pe la sindrofii. Un director numai bun de puşcărie, dacă binevoieşte Direcţia Anticorupţie să pună la dosar şi această filă penală.
Răsfăţ şi dezmăţ. Printr-o suveică străvezie şi penală, recent destituitul şef al CFR Călători, Noapteş, a cumpărat o limuzină din banii societăţii subordonate Ministerului Transporturilor, cu aproape şapte miliarde de lei.
Necolaiciuc a plecat din fruntea CFR, a plecat şi din ţară, a fost trimis în judecată pentru un jaf de 34 de milioane de euro. În locul lui au rămas hoţi la fel de lacomi şi la fel de neprinşi. Unii, ascunşi în posturi călduţe de unde mulg cum ştiu ei mai bine una dintre puţinele vaci încă grase care i-au mai rămas statului: calea ferată. Azi vă vom povesti despre Alexandru Noapteş şi maşina de 183.000 de euro. Apogeul nesimţirii, ar spune unii! Noi spunem doar: Alo, Direcţia Anticorupţie? Aveţi un client!
Alexandru Noapteş a fost ultimul director din Ministerul Transporturilor pus pe liber de Radu Berceanu la începutul acestui an. Nu cu uşurinţă, ci în urma dezvăluirilor presei, care a arătat cum a cheltuit directorul CFR Călători în SUA 72.000 de dolari în trei zile. A fost pitit apoi pe un post de consilier de unde, spun surse din minister, trage sforile în continuare. Acum un an, Noapteş a avut de cheltuit pesemne vreo şapte miliarde de lei, şi a făcut-o în stilul casei: a luat o maşină. Cei care se întreabă până când va mai subvenţiona statul CFR Călători şi cât vor mai creşte biletele de tren vor găsi răspunsul în povestea