Valetin Oeru, directorul executiv al Boom Advertising, a declarat ca a parasit regia de publicitate online, dupa aproximativ trei ani de colaborare.
“Este adevarat ca mi-am incetat colaborarea cu Boom Advertising, ultima mea zi a fost ieri (9 martie n.r.). Nu doresc sa comentez mai mult aceasta informatie. Voi anunta la momentul potrivit care sunt planurile mele”, a declarat, pentru Wall-Street, Valentin Oeru (foto).
Contactati de Wall-Street, reprezentantii Boom Advertising nu au dorit sa comenteze aceasta informatie, urmand sa revina cu o pozitie oficiala.
Valetin Oeru s-a alaturat echipei Boom Advertising, parte a Netbridge Investments, in iulie 2006, ocupand timp de cinci luni functia de director de vanzari. In luna decembrie a aceluiasi an a fost numit director executiv al regiei de vanzari online.
La inceputul acestui an, Trilulilu, platforma romaneasca de partajare de fisiere video, imagini si audio, anunta inceperea vanzarilor pe cont propriu pentru o parte din publicitatea prezenta pe site, continuand in acelasi timp si colaborarea cu Boom Advertising, insa doar pe campanii punctuale.
“Colaborarea cu Boom va fi o colaborare ca si cu oricare alta regie. Vom colabora practic pe campanii punctuale. Am decis sa ne deschidem spre a lucra cu mai multe tipuri de clienti (regii, agentii, clienti directi) simultan spre deosebire de modelul de exclusivitate totala catre o singura regie, practicat anul trecut”, declara, la momentul respectiv, Sergiu Biris, director general Trilulilu.
De asemenea, regia de vanzari si-a incetat pe 31 ianuarie, dupa un contract de un an de zile, colaborarea cu Gazeta Online, spatiul publicitar al site-urilor sale urmand sa fie administrat de Intact Interactive, pentru o perioada de doi ani.
Publicitatea pe site-urile Gazetei Online, vanduta prin Intact Interactive
Boom Advertising a i