Romică Ţociu şi Cornel Palade vor să aplice reţeta succesului la noul show „Bancher sau şomer”, care a făcut Antena 1 lider de audienţă sâmbătă seară. Sursa: Antena 1
Potrivit unui studiu de audienţă privind profilul publicului telespectator al lunii februarie, analizat de www.paginademedia.ro, dacă oamenii şcoliţi se îndreaptă spre posturi de televiziune ca Realitatea TV sau Antena 3, canalele de ştiri având cei mai mulţi telespectatori educaţi (40%), marile posturi concurente precum Pro TV şi Antena 1 mizează pe o categorie de public cu studii medii, pe care îl delectează cu show-uri de divertisment. Astfel, Antena 1 şi-a adjudecat din nou statutul de lider de audienţă sâmbătă seară, o dată cu difuzarea primei ediţii a unei noi emisiuni de divertisment „Bancher sau şomer”, prezentată de celebrul duo comic Romică Ţociu şi Cornel Palade. Show-ul concurs, care speculează problema crizei economice, transmis în direct de Antena 1, a fost urmărit de mai mult de 1 milion de telespectatori cu vârste de peste 18 ani, postul trustului Intact acumulând 10,4 puncte de rating (o cifră destul de mare, deşi o altă emisiune a Antenei 1, „Divertis Mall”, cu un umor mai fin, înregistrează constant 14% rating) şi 22,2% cotă de piaţă. Vârful de audienţă al emisiunii a fost atins la ora 21.53 când la „Bancher sau şomer” se uitau peste 1,5 milioane de telespectatori (14,9% rating). Postul concurent, Pro TV, care difuza în acelaşi interval orar emisiunea „O-la-la”, prezentată de Andra, a înregistrat un număr de 683.000 de telespectatori.
Datornicii la bancă fac rating
Formatul emisiunii „Bancher sau şomer”, care se pare că a prins foarte bine la public încă de la prima ediţie, se bazează pe încercarea de rezolvare a problemelor cu care se confruntă nişte oameni obişnuiţi în contextul actualei crize economice. Show-ul de divertisment are ca invitaţi doi