Reteaua franceza de hipermarketuri Carrefour a anuntat lansarea unei noi linii de produse ieftine, in incercarea de a-si mentine competitivitatea. In acest fel Carrefour, urmeaza exemplul retelei Tesco care a inregistrat un adevarat succes cu marca Tesco Value. Noua linie de produse low-cost de la Carrefour vor fi prezentate in ambalaje simple, albe pe care va fi inscriptionat brandul "Carrefour Value". Carrefour, al doilea mare lant de hipermarketuri din lume, a incercat in ultmii ani sa red
Reteaua franceza de hipermarketuri Carrefour a anuntat lansarea unei noi linii de produse ieftine, in incercarea de a-si mentine competitivitatea.
In acest fel Carrefour, urmeaza exemplul retelei Tesco care a inregistrat un adevarat succes cu marca Tesco Value.
Noua linie de produse low-cost de la Carrefour vor fi prezentate in ambalaje simple, albe pe care va fi inscriptionat brandul "Carrefour Value".
Carrefour, al doilea mare lant de hipermarketuri din lume, a incercat in ultmii ani sa reduca imaginea unui lant de magazine cu produse scumpe, dar de calitate buna, observand o indreptare a clientilor spre retailerii mai ieftini.
Grupul ar putea raporta o majorare cu 2,1% a profitului operational aferent anului 2008, la 3,36 miliarde de euro.
Retailerul francez detine pe piata din Romania 22 de hipemarketuri si 20 de supermarketuri.
Sursa: Interactive Investor