O spune Mihai Razvan Ungureanu, intr-na din foarte rarele sale iesiri publice de cind e la sefia SIE: “A mai beneficiat de contextul schimbarii de generatii, din ce in ce mai vizibil din 2002-2003 incoace, si de tipurile specifice de profesionalizare. Ceea ce a facut ca, dupa patru-cinci ani, sa nu mai putem vorbi despre un proces de reforma pentru ca Institutia este complet reformata. Si nu e o pledoarie pro domo, ci este purul adevar. Dintr-o Dacie, SIE s-a transformat intr-un Rolls-Royce, care a abandonat toate istoriile vechi, biografiile pacatoase, dar care a internalizat ceea ce reprezinta zestrea de experienta a oricarui serviciu, si acesta este know-how-ul. ”
Ma intreb daca nu cumva ar fi de dorit ca SIE sa fie mai degraba nu ca un Rolls-Royce, ci ca un BMW. De ce zic asta? La “gropanele” care sint pe drumurile si pe scurtaturile din Europa de Est (dincolo de Ungaria, mai ales!), un Rolls-Royce are mult mai multe sanse sa ajunga pe butuci decit un BMW.
Zic si eu…
PS. Aici, o alta parte din interviul la care am facut mai sus trimitere!
PS2. Azi, in sedinta CSAT se va discuta, daca eu am inteles bine, despre cazul Floricel.
PS3. Armand Gosu, despre cazul Floricel!
O spune Mihai Razvan Ungureanu, intr-na din foarte rarele sale iesiri publice de cind e la sefia SIE: “A mai beneficiat de contextul schimbarii de generatii, din ce in ce mai vizibil din 2002-2003 incoace, si de tipurile specifice de profesionalizare. Ceea ce a facut ca, dupa patru-cinci ani, sa nu mai putem vorbi despre un proces de reforma pentru ca Institutia este complet reformata. Si nu e o pledoarie pro domo, ci este purul adevar. Dintr-o Dacie, SIE s-a transformat intr-un Rolls-Royce, care a abandonat toate istoriile vechi, biografiile pacatoase, dar care a internalizat ceea ce reprezinta zestrea de experienta a oricarui serviciu, si acesta este know-how-ul. ”