* deşi firmele brăilene care au iniţiativa de a oferi o mână de ajutor copiilor cu rezultate bune la învăţătură nu sunt pe toate drumurile, atunci când un patron îşi arată disponibilitatea de a recompensa performanţa, el se loveşte de indiferenţa directorilor de şcoli * iniţiativa firmei "Siltex" de a oferi îmbrăcăminte marca "di Nano" celor mai buni dintre elevii brăileni a rămas fără ecou din partea majorităţii managerilor liceelor de prestigiu din oraş
Oferta unui patron brăilean de a premia elevii cu rezultate deosebite la învăţătură cu haine de calitate în valoare de 400 de lei, nu a avut ecou în rândul directorilor de colegii şi licee. Deşi e-mailul prin care managerul se prezenta şi solicita o listă cu zece elevi merituoşi a fost trimis încă din 23 ianuarie, până ieri numai două licee trimiseseră aceste liste: "Iorga" şi "Perpessicius".
Managerul general al firmei "Siltex", ing. Silvia Nanu, ne-a declarat că din dorinţa de a-şi face cunoscute produsele fără să apeleze la publicitatea convenţională, a considerat că este mai util tuturor ca fondurile destinate publicităţii să se transforme în cadouri pentru tinerii cu rezultate deosebite sau aptitudini speciale. "Lista ar trebui să conţină numele şi datele de identificare şi contact ale elevului, precum şi domeniul în care a excelat, astfel încât să-i putem face o invitaţie într-unul din magazinele noastre din Brăila, ca să-şi poată alege produse în valoare de 400 lei, bineînţeles, fără niciun fel de obligaţie din partea lui. De copiii cu probleme se ocupă toată lumea, dar copiii buni, care învaţă, nu sunt recompensaţi pe măsură. Mai mult, publicitatea tradiţională costă şi aceste costuri se reflectă în preţul final al produsului. Ori noi avem preţuri mici, chiar avem reduceri pentru elevi şi pensionari, care cumulate pot ajunge până la 20%, iar de ziua lor aceştia mai primesc încă 20% reducere.