Strategia producatorului autohton de automobile pentru contracarera efectelor crizei se bazeaza pe doua axe majore, prima dintre acestea fiind responsabilitatea directa a constructorului, iar cea de a doua fiind responsabilitatea autoritatilor publice din Romania, a declarat directorul general al Automobile Dacia SA, Francois Fourmont. Potrivit acestuia, in privinta datoriei companiei, aceasta se imparte la randul sau pe trei nivele strategice: Produsele. In aceasta privinta, compania benefi
Strategia producatorului autohton de automobile pentru contracarera efectelor crizei se bazeaza pe doua axe majore, prima dintre acestea fiind responsabilitatea directa a constructorului, iar cea de a doua fiind responsabilitatea autoritatilor publice din Romania, a declarat directorul general al Automobile Dacia SA, Francois Fourmont.
Potrivit acestuia, in privinta datoriei companiei, aceasta se imparte la randul sau pe trei nivele strategice:
Pe de alta parte, directorul general al Dacia a precizat ca pentru relansarea pietei auto din Romania este nevoie deLimitarea importurilor de vehicule second hand Un program Rabla mai accesibil Marirea accesibilitatii creditelor auto
In opinia lui Fourmont, daca aceste conditii nu vor fi indeplinite, exista riscul ca cele 60.000 de unitati incluse in programul Rabla sa nu fie consumate.
Nu in ultimul rand, directorul general al Dacia a declarat ca dificultatea de obtinere a creditelor va sufoca piata auto din Romania.
"Suntem pe cale sa omoram piata auto din Romania prin taxarea creditelor. Creditul e foarte scump ceea ce determina clientii sa se imprumute pe un termen scurt, iar ratele lunare sunt mult mai mari", a explicat Francois Fourmont. El a adaugat ca daca nu vrem ca piata auto sa moara prin lipsa de oxigen reprezentata de creditare trebuie aplicat un sistem care sa permita unui cumparato