Retailerul Real lanseaza prima sa campanie de fidelizare, numit "Ia-ma acasa", ce se va derula in perioada 12 martie - 18 iulie a acestui an.
Compania va acorda produse cu titlu de cadou clientilor care fac cumparaturi in oricare hypermarket Real, pe baza acumularii de puncte bonus, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
Cadoul este reprezentant de o jucarie de plus, un catel din faimoasa gama "The Dog". Aceste jucarii au fost fabricate pe baza unor poze ale unui fotograf japonez, care a realizat portrete ale unor catelusi folosind o lentila de tip fish eye.
Datorita lentilei, botul cateilor apare disproportionat de mare, dandu-le animalelor un aspect foarte haios.
Jucariile "The Dog" au, in prezent, propriul magazin in celebra Times Square din New York.
Campania presupune cumularea a cel putin 25 de puncte pe cardul oferit gratuit la casele de marcat. Pentru fiecare 40 de lei cheltuiti, clientul primeste un punct.
"Pentru a promova aceasta actiune, a fost alocat un buget important, care include: un stoc de jumatate de milion de catei, comunicarea in store a proiectului, publicitate radio, un microsite gazduit de web-siteul companiei dedicat acestei promotii, catalog", a declarat Tjeerd Jegen, Managing Director Real Hypermarket Romania.
Retailerul Real lanseaza prima sa campanie de fidelizare, numit "Ia-ma acasa", ce se va derula in perioada 12 martie - 18 iulie a acestui an.
Compania va acorda produse cu titlu de cadou clientilor care fac cumparaturi in oricare hypermarket Real, pe baza acumularii de puncte bonus, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
Cadoul este reprezentant de o jucarie de plus, un catel din faimoasa gama "The Dog". Aceste jucarii au fost fabricate pe baza unor poze ale unui fotograf japonez, care a realizat portrete ale unor cate