Vorbitori la Plugg 2009/ foto: plug.eu
Mike Butcher, editor TechCrunch UK / IrlandaGerd Leonhard, Media Futurist, Author & FuturistInmaculada Martinez, Stradbroke Advisors, Digital Media Strategist & Venture Capital InvestorBart Decrem, Tapolous, fondator & CEOFred Destin, Atlas Venture, AsociatAnil Hansjee, Google, Head of Corporate Development EMEAAlain Heureux, IAB Europe, presedinteLisa Sounio, Dopplr, presedinteCele mai tinere companii care activeaza pe Internet sau care propun servicii si produse inovatoare se vor intrece in 12 martie in competitia Plugg Start-ups Rally, la Bruxelles.
Dintre cele peste 100 de companii inscrise in concurs, numai 20 au fost selectate de catre juriul format din profesionisti. Acestea vin din Franta, Belgia, Germania, Olanda etc.
Cei 20 de norocosi vor avea 3 minute de prezentare fiecare pe scena evenimentului din capitala Belgiei. Dupa o selectie realizata de public si juriu, numai trei dintre ei vor avea ocazia sa-si dispute titlul de „Plugg Start-up of the Year”. Decizia va fi luata in urma prezentarilor de 10 minute pentru fiecare companie, din finala concursului.
Eveniment de nisa
Dar Plugg nu inseamna numai o competitie cu un public select (firmele proaspat fondate din Europa), ci si o ocazie de a-i asculta, printre altii, pe: Alain Heureux (presedintele organizatiei Interactive Advertising Bureau Europe), Mike Butcher (Tech Crunch), Anil Hansjee (Head of Corporate Development EMEA la Google), Lisa Sounio (Dopplr.com), Paul De Decker (Sun Microsystems).
Firmele participante la Plugg ar fi putut alege alte manifestari din domeniu, din Europa si din lume. Editia a doua a acestei conferinte a atras insa la fel de multi oameni ca si anul trecut. De ce este atat de important Plugg? Robin Wauters, unul dintre organizatorii evenimentului, admite ca „Plugg nu este cea mai mare c