Divizia de fashion a Otter Distribution, reprezentantul marcilor Otter, Fila sau Geox, a decis sa inchida magazinele de lux M. Missoni si Selections deschise la inceputul anului trecut in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei.
"Din septembrie ne-am confruntat cu o scadere dramatica a vanzarilor de pana la 30%, luna noiembrie fiind cea mai critica, iar cererea s-a injumatatit, asta in conditiile in care vanzarile oricum nu erau conform asteptarilor", a declarat pentru ZF Laszlo Forray, directorul diviziei de fashion a Otter Distribution.
M. Missoni, deschis in aprilie anul trecut in urma unei investitii de 800.000 de euro si inchis la inceputul acestei luni, va fi relocat cel mai probabil in galeria comerciala a JW Marriott, hotelul cu cele mai mari venituri de pe piata hoteliera din Capitala. "Nu vom renunta la brandul Missoni, chiar daca am inchis magazinul din Baneasa. Avem intentia de a-l deschide in Marriott, cel mai probabil la inceputul anului viitor", anunta Forray, care insa nu a precizat valoarea vanzarilor inregistrate in mallul din Capitala si nici targetul stabilit initial.
Cu un an in urma, Laszlo Forray anunta ca investitia initiala intr-un magazin ca M. Missoni, in care doar valoarea stocului de marfa (1.100 de articole pe sezon) ajunge la 360.000 de euro, poate fi amortizata dupa trei sezoane, moment in care compania ar putea trece pe profit. Pretul cu care se comercializeaza o rochie se incadreaza intre 1.500 de lei si 4.000 de lei, iar o bluza intre 600 de lei si 1.000 de lei.
Dupa ce a intrat cu primul brand de lux in Romania, Otter Distribution a atras alte cinci marci internationale de renume, See By Chloe, R.E.D Valentino, Ice Iceberg, Harmont & Blaine si Alexander McQueen, pe care le-a reunit intr-un concept de shop-in-shop Selections, pe o suprafata de 380 de metri patrati.
Reprezen