Actionarii Supreme Chocolat, fratii Jihad si Johnny Jabra, mizeaza pe parteneriate cu producatori externi pentru a ataca segmente noi de piata cu costuri minime.
Anul acesta, compania a lansat pe piata croissantele Ulpio, fabricate de un producator strain al carui nume nu a fost dezvaluit de reprezentantii Supreme.
"Avantajul pe care ni-l ofera colaborarea cu producatori straini este costul foarte redus, comparativ cu varianta investitiilor in propria fabrica. Investitia in intrarea pe segmentul croissantelor ambalate este de cateva sute de mii de euro, suma care include si bugetul de promovare", a declarat Cristian Stancu, directorul de marketing al Supreme Chocolat. El a mai precizat ca, in prezent, compania pregateste intrarea pe noi categorii de produse, fara a da detalii. In 2008, compania a atacat segmentul "jaffa cake" (biscuiti cu jeleu si glazura de ciocolata) tot printr-un parteneriat cu un producator strain, din Polonia, produsele fiind lansate la nivel local sub brandul Ulpio. Stancu a precizat ca in cazul croissantelor Ulpio Supreme colaboreaza cu un producator diferit de cel polonez.
Compania detine in prezent o fabrica de ciocolata in Bucuresti, unde lucreaza aproximativ 200 de persoane. In aceasta unitate sunt fabricate si alte categorii de produse, precum biscuitii dulci Ulpio. Compania a intrat pe piata biscuitilor dulci in anul 2005, lansand brandul Ulpio, in urma unor investitii de 2,2 mil. euro in liniile de productie.
Prin lansarea croissanetelor Ulpio in 2009, Supreme intra in lupta cu Chipita, companie care detine o cota de peste 50-60% pe segmentul de profil, potrivit datelor din piata. Chipita, companie detinuta de grupul elen Vivartia, activeaza din anul 1999 pe piata romaneasca a croissantelor ambalate, cu produse fabricate local sub brandul "7 Days" si distribuite printr-un parteneriat cu Star Foods.
La nivel