Compania se concentreaza pe eficienta operationala, dar nu a oprit angajarile si nu taie cheltuielile pe care "nu-si poate permite" sa le reduca.
Cosmote, al treilea jucator de pe piata locala de telefonie mobila, sustine ca nu a resimtit pana acum o scadere a vanzarilor, singurele efecte ale inaspririi contextului economic fiind "scaderi foarte usoare ale ritmului de crestere", afirma Stefanos Theocaropoulos, directorul executiv al companiei.
"Pana acum ceea ce am vazut sunt doar incetiniri foarte usoare, iar acestea nu sunt legate neaparat de criza, ci pot fi si influente sezoniere. Deocamdata romanii nu si-au redus cheltuielile pe comunicatii, poate au redus din alta parte", afirma seful Cosmote, care precizeaza insa ca operatorul se concentreaza pe eficienta operatiunilor.
"Nu suntem afectati de contextul economic, dar suntem prudenti. Ne uitam cu atentie la tot ceea ce se intampla si daca va trebui sa reactionam o vom face, insa pana acum este 'business as usual'. Vrem sa fim eficienti - dar asa este condusa o companie indiferent de situatia economica", adauga seful Cosmote.
Theocaropoulos, care a preluat functia de CEO al Cosmote Romania in ianuarie 2008, relateaza ca obiectivul companiei de a fi mai eficienta nu aduce automat reduceri ale cheltuielilor. "Ceea ce urmarim este sa functionam eficient nu sa taiem pur si simplu". "In mod evident ne uitam zilnic la modurile prin care ne putem imbunatati eficienta, dar nu am taiat niciuna dintre cheltuielile pe care nu ne putem permite sa le reducem", a spus seful Cosmote cand a fost intrebat daca a redus bugetul de publicitate pe anul curent. "Noi inca suntem intr-o faza de dezvoltare, suntem pe crestere", insista Theocaropoulos.
Oficialul Cosmote sustine, de asemenea, ca operatorul nu are in plan reduceri de personal. "Problema se pune cu cat vom creste, nu daca vom reduce perso