Creşterea vânzărilor raportate de divizia de telefonie mobilă LG în anul 2008 s-a datorat succesului obţinut de terminalele din seria Black Label precum LG Secret şi LG Shine, au anunţat ieri oficiali ai filialei locale.
La acest succes a contribuit şi LG Viewty, telefonul cu ecran tactil, cameră de 5MP şi suport DivX. Compania deţine o cotă de piaţă de 7,4% şI poziţia a IV-a în clasamentul vânzărilor pe piaţa din România.
Pe segmentul de televizoare cu plasmă, LG a rămas pe locul al doilea pe piaţa locală cu o cotă de piaţă de 33.6% înregistrată la nivelul anului 2008, ceea ce reprezintă o creştere cu 6% faţă 2007. Pe segmentul de LCD-uri, compania şi-a menţinut prima poziţie cu o cotă de piaţă de 23.7%, la fel ca în 2007. La nivelul întregului an, LG a înregistrat o cifră de afaceri de 152 milioane dolari, în creştere cu 20% faţă de 2007.
În contextul economic actual, compania nu estimează pentru anul 2009 o rată de creştere similară cu cea din anii anteriori, dar planifică o creştere bazată pe optimizarea potofoliului de produse şi pe creşterea cotei de piaţă.
Creşterea vânzărilor raportate de divizia de telefonie mobilă LG în anul 2008 s-a datorat succesului obţinut de terminalele din seria Black Label precum LG Secret şi LG Shine, au anunţat ieri oficiali ai filialei locale.
La acest succes a contribuit şi LG Viewty, telefonul cu ecran tactil, cameră de 5MP şi suport DivX. Compania deţine o cotă de piaţă de 7,4% şI poziţia a IV-a în clasamentul vânzărilor pe piaţa din România.
Pe segmentul de televizoare cu plasmă, LG a rămas pe locul al doilea pe piaţa locală cu o cotă de piaţă de 33.6% înregistrată la nivelul anului 2008, ceea ce reprezintă o creştere cu 6% faţă 2007. Pe segmentul de LCD-uri, compania şi-a menţinut prima poziţie cu o cotă de piaţă de 23.7%, la fel ca în 2007. La n