Transparenta, eficienta si dialog. Acestea sunt cateva din cuvintele cheie pe care le sugereaza logo-ul presedintiei suedeze prezentat pe 2 martie de ministrul afacerilor EU, Cecilia Malmström. Bloggerii atrag atentia ca logo-ul seamana izbitor de tare cu cel al Sony Ericsson si deja au aparut glume potrivit carora presedintia suedeza este sponsorizata de Sony Ericsson.
Logo-ul Sony Ericsson, rotit invers acelor de ceas, la 90 de grade, si colorat in galben si albastru, culorile steagului suedez, reprezinta actualul logo al presedintiei suedeze. Sony Ericsson este o companie de telefonie mobila suedezo-japoneza.
Ministrul suedez al afacerilor EU, Cecilia Malmström, a explicat ca logo-ul ales pentru a reprezenta Suedia care va prelua presedintia UE la 1 iulie anul acesta, a fost conceput de agentia de publicitate Bacon Advertising si reflecta deschidere, dialog si lumina. Proiectul acesta a fost castigator deoarece sugereaza schimbarile climatice si mediul inconjurator, prioritati ale presedintiei suedeze.
Articol integral EurActiv.ro Transparenta, eficienta si dialog. Acestea sunt cateva din cuvintele cheie pe care le sugereaza logo-ul presedintiei suedeze prezentat pe 2 martie de ministrul afacerilor EU, Cecilia Malmström. Bloggerii atrag atentia ca logo-ul seamana izbitor de tare cu cel al Sony Ericsson si deja au aparut glume potrivit carora presedintia suedeza este sponsorizata de Sony Ericsson.
Logo-ul Sony Ericsson, rotit invers acelor de ceas, la 90 de grade, si colorat in galben si albastru, culorile steagului suedez, reprezinta actualul logo al presedintiei suedeze. Sony Ericsson este o companie de telefonie mobila suedezo-japoneza.
Ministrul suedez al afacerilor EU, Cecilia Malmström, a explicat ca logo-ul ales pentru a reprezenta Suedia care va prelua presedintia UE la 1 iulie anul acesta, a fost c