Problema cu care se confrunta Dacia in programul "Rabla" din Germania este faptul ca pentru a beneficia de prima de casare in valoare de 2.500 de euro, germanii vor lua primul vehicul care ajunge la ei, a declarat directorul general al Dacia, Francois Fourmont.Potrivit acestuia, germanii au posibilitatea sa se inscrie pe listele mai multor producatori de autovehicule, urmand sa cumpere prima masina care le este livrata."Trebuie sa livram la timp, pentru ca germanii au facut comenzi la mai multi
Problema cu care se confrunta Dacia in programul "Rabla" din Germania este faptul ca pentru a beneficia de prima de casare in valoare de 2.500 de euro, germanii vor lua primul vehicul care ajunge la ei, a declarat directorul general al Dacia, Francois Fourmont.
Potrivit acestuia, germanii au posibilitatea sa se inscrie pe listele mai multor producatori de autovehicule, urmand sa cumpere prima masina care le este livrata.
"Trebuie sa livram la timp, pentru ca germanii au facut comenzi la mai multi constructori si nu avem acelasi volum de stocuri la fel ca alti producatori", a explicat Fourmont.
Mai mult, reprezentantul Dacia a precizat ca desi exista o cerere foarte mare in Germania, acest lucru nu va dura foarte mult, intrucat dealerii germani estimeaza ca programul "Rabla" se va incheia in luna iunie.
Nu in ultimul rand, Fourmont a estimat ca ritmul livrarilor Dacia in Germania va ajunge la 3.500 - 4.000 de unitati pe saptamana. "Din pacate suntem limitati de capacitatea de productie si de transport", a precizat directorul executiv al companiei.
"Toata lumea e cel mai mare rival pentru Dacia in programul "Rabla" din Germania, insa Sandero este cea mai buna oferta de pe piata", a subliniat Fourmont.
Aceste afirmatii au fost facute dupa conferinta de presa in cadrul careia producatorul autohton