Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International a inregistrat in 2008 venituri de 203 milioane de euro, in crestere cu 16% fata de 2007, insa a afisat o pierdere de aproximativ 5% din cifra de afaceri, potrivit declaratiei lui Dragos Simion, presedintele grupului. "Criza financiara a lovit dintr-o data si a dus la scaderea vanzarilor in trimestul al patrulea cu 18% fata de perioada similara a anului 2007", a declarat Dragos Simion. Acesta a mai adaugat ca Flamingo n
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International a inregistrat in 2008 venituri de 203 milioane de euro, in crestere cu 16% fata de 2007, insa a afisat o pierdere de aproximativ 5% din cifra de afaceri, potrivit declaratiei lui Dragos Simion, presedintele grupului.
"Criza financiara a lovit dintr-o data si a dus la scaderea vanzarilor in trimestul al patrulea cu 18% fata de perioada similara a anului 2007", a declarat Dragos Simion. Acesta a mai adaugat ca Flamingo nu a inregistrat profit operational in 2008, pierderea neta ridicandu-se insa la aproximativ 10 milioane de euro.
Pentru anul in curs retailerul mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri raportata pentru 2008 insa vizeaza EBITDA si profit net pozitiv, conform declaratiei lui Jiri Rizek (foto), CEO-ul companiei.
Flamingo International a incheiat anul 2008 cu un numar de 14 magazine, insa a ajuns la o supratata de vanzare de 59.000 de metri patrati, in crestere fata de anul precedent, cand avea doar 54.000 de metri patrati suprafata de vanzare.
Planuri pentru 2009
Tinand cond de conditiile actuale de pe piata, executivul Flamingo a anuntat ca si in acest an se va recurge la inchiderea magazinelor de mici dimensiuni sau neprofitabile. Cu toate acestea, se va mentine o suprafata de vanzare stabila, grupul axandu-se pe cresterea intensiva a magazinelor ramase.
"