Reteaua Elevate Media si compania de publicitate IQ Communication au incheiat un parteneriat pe piata publicitatii in lift, efectele colaborarii pentru clienti fiind acoperirea nationala si audiente relevante.
Parteneriatul consta in reprezentarea reciproca la vanzare a retelelor de lifturi, fiind incheiat pe o perioada nelimitata. In schimb, eficienta colaborarii pentru clienti si pentru cele doua firme implicate va fi evaluata semestrial, a declarat, pentru Wall-Street, Tudor Maxim (foto), director Elevate Media.
“In momentul in care un client doreste o campanie cu acoperire nationala, primeste oferta cu locatiile celor doua companii. Astfel, dintr-o singura campanie poate atinge un public mai extins si comunicarea devine mai usoara, din moment ce tine legatura cu un singur «vanzator». In principiu, pentru clientii nationali, proveniti in general din Bucuresti, oferteaza Elevate Media, iar IQ Communication tine legatura cu clientii locali si regionali. Aceasta nu este o regula, ci o tendinta datorata istoricului fiecarei companii”, spune Tudor Maxim.
In urma colaborarii, acoperirea celor doua retele partenere despaseste 25 de orase din toate regiunile tarii si 3.000 de lifturi. Potrivit datelor furnizate, in termeni de audienta, o campanie in reteaua comuna poate atinge in jur de 1 milion de persoane (vizualizari unice). Datorita expunerii repetate la mesaj, numarul total de vizualizari depaseste 30 milioane de vizualizari intr-o luna.
“Acest parteneriat nu a fost facut urmarind o anumita cota de piata, ci pentru a da forta nisei, in ansamblu. Elevate urmareste sa-si mentina traiectoria actuala din perspectva veniturilor, dar sa aiba client nationali mai multi si mai bine «acoperiti»”, declara Maxim.
Criza directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri
Infiintata in aprilie 2005, reteaua Elevate incl