Prima instanţă care trebuie felicitată cu prilejul evenimentului constituit de recitalul internaţional Stars of the 21st Century este publicul bucureştean şi anume pentru calitatea de cunoscător de care a dat dovadă, marcând prin aplauzele sale exact piesele cele mai valoroase, indiferent de stil. Faptul nu este de mirare dacă ne gândim la marile companii de dans, de talie internaţională şi la interpreţii lor care ne-au vizitat numai în ultimii cinci - şase ani, dând astfel prilejul acestui public să-şi formeze ochiul - de la Maurice Béjart la Boris Eifman, de la Nacho Duato la Josef Nadj şi de la Mats Ek la Angelin Preljocaj, fără a uita de stelele Operei din Paris sau de steaua de la Covent Garden, Alina Cojocaru. Altfel judeci lucrurile când ai termene de comparaţie. Este drept că, tot în această perioadă, ne-au vizitat şi trupe lipsite de valoare, care nu acopereau prin calitate reclama de pe afiş (fenomen,din păcat, nu arare ori întâlnit astăzi), dar, probabil, şi astfel de situaţii te ajută să deosebeşti grâul de neghină. De astă dată Solomon Tencer Production, din Canada, ne-a adus, prin mijlocirea Asociaţiilor Best ART & DMC Music, o pleiadă de tinere talente ale unor companii de prestigiu: Berlin State Opera Ballet, Kirov Ballet, St. Petersburg, Royal Ballet, London, Paris Opera Ballet, American Ballet Theatre şi două companii spaniole, Compańia Nacional de Danza din Madrid şi Corella Ballet din Barcelona. Proiectul acestor Gale s-a înfiripat în 1993 şi Bucureştiul este al douăzeci şi şaptelea mare centru unde poposeşte trupă internaţională Stars of the 21st Century . Ca linie stilistică este de reţinut că Nadia Veselova Tencer, directorul artistic al acestor Gale este formată la Şcoala de balet din Sankt Petersburg, ca elevă a lui Alla Osipenko, de unde deschiderea sa precumpănitor către linia academică, fără a ignora totuşi şi coregrafi cu o viziune