Câştigătorii la concursul Loteriei Române „Vila de Aur” vor să-l dea în judecată pe administratorul apartamentelor dobândite. Proprietarii sunt nemulţumiţi de faptul că, în fiecare an, sunt obligaţi să plătească o sumă prea mare pentru reparaţii, care, de fapt, nu sunt făcute, dar şi din cauza condiţiilor proaste din locuinţele câştigate.
Scaune rupte, prize defecte, mobilier deteriorat şi un garaj folosit pe post de uscătorie. Acestea sunt doar o mică parte din nemulţumirile turiştilor care, o săptămână pe an, sunt proprietarii unor apartamente oferite într-un complex de vile din Poiana Braşov, vile ce au aparţinut Loteriei Române.
Premiile au fost câştigate în urmă cu aproape zece ani prin intermediul unor lozuri. Potrivit contractelor, încheiate la vremea respectivă cu Loteria, oamenii deveneau proprietarii unor sejururi în Poiană pentru tot restul vieţii. În acest condiţii, fiecare locuinţă are, în medie, 50 de proprietari legali. În urmă cu cinci ani a fost constituită Asociaţia de proprietari „Vila de Aur”, iar administratorul trebuia să se ocupe de întreţinerea apartamentelor.
Conflict deschis cu administratorul
Unul dintre nemulţumiţi este constănţeanul Costel Şerbănescu. A tras lozul câştigător în 2001. Acesta spune că vila este de fapt… cocioaba de aur. „Reparaţiile le pun în plus. Sunt de acord cu ele, dar trebuie să mă înştiinţeze şi pe mine că, uite, vreau să facem cutare, cutare şi să avem devize. Trebuie să aibă trei justificări pentru oamenii pe care i-a adus să facă reparaţiile”, spune Laura Şerbănescu soţia unuia dintre proprietari. „Doi ani de zile au folosit apartamentele şi încă nu au vrut să plătească reparaţiile care s-au făcut în ele şi care s-au şi verificat”, declară Sebastian Şerbănescu, administrator „Vila de aur”.
Se anunţă proces în instanţă
Suma pentru care proprietarii se ceartă cu a