Aston Martin vrea să relanseze Lagonda, însă conceptul prezentat la Geneva a stârnit mai mult controversă decât admiraţie. Deşi este doar un studiu, conceptul care se vrea înlocuitorul modelului de taxi londonez de acum câteva decenii nu are nimic în comun cu strămoşul său.
Deşi oficialii Aston Martin spun că Lagonda este maşina de lux a viitorului, specialiştii nu prea sunt entuziasmaţi de acest crossover în patru uşi, pe care l-au plasat la categoria SF. Compania se bazează pe viitorul model Lagonda să fie biletul de intrare în peste 70 de pieţe noi, declarând că va fi un produs inovator, nepoluant şi cu tehnologie hibrid. Dincolo de caracterul sportiv al mărcii, Lagonda se vrea mai mult o maşină de zi cu zi, plasând Aston Martin către un alt segment de public. Vom vedea când şi cum va arăta maşina ca produs de serie. (E.H.)
Aston Martin vrea să relanseze Lagonda, însă conceptul prezentat la Geneva a stârnit mai mult controversă decât admiraţie. Deşi este doar un studiu, conceptul care se vrea înlocuitorul modelului de taxi londonez de acum câteva decenii nu are nimic în comun cu strămoşul său.
Deşi oficialii Aston Martin spun că Lagonda este maşina de lux a viitorului, specialiştii nu prea sunt entuziasmaţi de acest crossover în patru uşi, pe care l-au plasat la categoria SF. Compania se bazează pe viitorul model Lagonda să fie biletul de intrare în peste 70 de pieţe noi, declarând că va fi un produs inovator, nepoluant şi cu tehnologie hibrid. Dincolo de caracterul sportiv al mărcii, Lagonda se vrea mai mult o maşină de zi cu zi, plasând Aston Martin către un alt segment de public. Vom vedea când şi cum va arăta maşina ca produs de serie. (E.H.)