Actriţa joacă două roluri, de amantă şi respectiv de soţie răzbunătoare, în două premiere recente de la Teatrul Metropolis.
Ultimele două roluri de la Teatrul Metropolis o pun în lumină pe actriţa Monica Davidescu, în roluri de „femme fatale”, în spectacolele „Celălalt” şi „Pijamale”, care analizează în registre diferite dezastrele din viaţa unor cupluri. Ea este întotdeauna seducătoare, soţie care devine amantă, de voie sau de nevoie.
Unde greşeşte „Celălalt”? Un prieten bun fură iubita celuilalt, apoi viaţa urmează un curs firesc, chiar dacă cei doi stabilesc reguli pentru ca să poată trăi împreună toată viaţa. Nu reuşesc. Monica Davidescu (Ea), Cristi Iacob (El), Octavian Strunilă (Celălalt) joacă într-un puzzle al veşnicului triunghi de vodevil, în regia lui Carmen Vestemeanu, în spectacolul după piesa „L’Autre” a dramaturgului francez Florian Zeller.
Moarte „comică”
Ea este o fiinţă uşoară, foarte frumoasă, dar care se poartă la fel cu iubitul sau cu amantul. Nu mai ştii de fapt care e iubitul sau care e amantul, comportamentul ei nu cunoaşte fluctuaţii, seducţia funcţionează întotdeauna la fel. Quipro - quoul funcţionează aici ireproşabil. „Piesa reprezintă o radiografie a relaţiilor de cuplu şi arată situaţii pe care le întâlnim atunci când se întâmplă să te îndrăgosteşti de două persoane cam în acelaşi timp. Un final în care El şi Ea mor, o comedie a erorilor peste o tragedie”, spune actriţa.
Soţie răzbunătoare, în „Pijamale”
Piesa „Pijamale”, pusă în scenă de Emanulel Pârvu, este o comedie bulevardieră de situaţie a doi autori americani, Mawby Green şi Ed Feilbert, după farsa franţuzească „Moumou”, de Jean Letraz. „Situaţiile sunt hilare şi, când roata începe să se rostogolească, nu mai poţi da înapoi. Mergi odată cu valul.
Situaţia cere ca personaju