În sectorul 6 e o staţie fără alveolă, iar călătorii aşteaptă autobuzul în stradă. În sectorul 2, locatarii ies direct în trafic. Autorităţile ridică din umeri. Sursa: Fotografia ne-a fost trimisă de un locatar
Pe Bulevardul Constructorilor, la numărul 20, o staţie de autobuz e, de mai bine de doi ani, motiv de supărare pentru călătorii şi locuitorii din zonă. Staţia Mehadiei, unde opresc autobuzele 162 şi 163, e situată în faţa blocului 20 şi nu are refugiu pentru călători. Prin urmare, aceştia se aciuează, mai ales pe ploaie, în scara blocului. În rest, aşteaptă autobuzul chiar pe carosabil, printre maşini, deoarece între trotuarul din faţa blocului şi prima bandă de circulaţie există o zonă verde încadrată de garduri.
Situaţie similară în sectorul 2, chiar pe Şoseaua Mihai Bravu, unde locatarii unui bloc ies din scară direct în strada circulată de maşini. Blocul e, din construcţie, fără trotuar, iar oamenii s-au obişnuit să facă slalom printre maşini ca să vină sau să plece de acasă.
Autorităţile cunosc ambele cazuri, dar nu sunt în stare nici să le rezolve, nici să le explice. În cazul staţiei, vina e pasată între RATB şi Primăria Capitalei. În cazul blocului fără trotuar, Primăria Sectorului 2 dă vina pe Ceauşescu, că n-a apucat să facă sistematizarea până la capăt.
Locatarii, deranjaţi de călători
Staţia nu a fost întotdeauna pe actualul amplasament, ci câţiva metri înainte de intersecţie, în faţa Institutului de Cercetări Metalurgice, unde, spun localnicii, nu incomoda pe nimeni. „Unde a fost staţia înainte exista un trotuar, pe care pietonii aşteptau autobuzul. Acum, staţia s-a mutat în faţa blocului meu, iar pietonii stau pe carosabil, supuşi riscului accidentelor rutiere. Cred că e singura staţie de acest gen din Bucureşti, din ţară şi cred că din lume, unde călătorii aşteaptă autobuzul în pli