Google a platit la inceputul anului 2006 un miliard dolari pentru achizitia a 5% din actiunile AOL.
Ca vicepresedinte al diviziei de vanzari, el a condus o echipa de 100 de oameni si a pus bazele fundatiei necesare pentru a capta publicul companiei in doar 16 luni, arata informatiile prezentate pe site-ul companiei.
Armstrong a fost, de asemenea, responsabil cu parteneriatele strategice cheie ce includeau investitiile in marketing si dividendele de la New Line Cinema si un parteneriat exclusiv cu NFL.
Inainte de acest post la Snowball.com, Armstrong a fost National Sales Manager la prima revista de Internet a IDG, I-Way, inainte de a fonda si lucra ca Director of Integrated Sales & Marketing la Starwave si Disney ABC/ESPN Internet Ventures.
Armstrong este absolvent al Connecticut College si poseda doua diplome, una in Economie si una in Sociologie.
Anul trecut, Armstrong era un potential candidat al functiei de CEO pentru Yahoo. “Tim este persoana potrivita pentru postul de director executive al AOL, care poate face trecerea la urmatoarea etapa a dezvoltarii companiei. Acesta va ajuta compania mama, Time Warner, sa creeze o stuctura optima pentru AOL”, a declarat Jeff Bewkes, director executiv al gigantului media.
Armstrong ii inlocuieste pe Randy Falco (fost director la NBC) si pe Ron Grant, COO al AOL, care vor parasi compania dupa o perioada de tranzitie, dupa cum au declarat reprezentanti ai Time Warner.
Time Warner este cea mai mare companie media din lume si detine, printre altele, revistele "Time", "People", "Sports Illustrated" si "Fortune", studioul Warner Bros. Pictures si posturile de televiziune CNN, HBO si Cartoon Network. In ultimul trimestru al anului 2008, conglomeratul media a avut pierderi nete in valoare de 16 miliarde dolari.
Time Warner: Pierdere neta de 16 mld. dolari in T4
Un analist al Pa