Plină de culoare, noua campanie TV pentru Romtelecom Voce vorbeşte despre bucurie, despre bucuria de a-ţi putea petrece timpul de-acasă, făcând fără restricţii lucrurile care îţi plac cel mai mult. Şi ce poate fi mai plăcut decât să vorbeşti cât pofteşti la telefon cu cei dragi? Scopul campaniei este acela de a aduce la fel de multă bucurie ca oricare dintre produsele Romtelecom. Astfel, noua campanie de Voce informează onest că de pe fixul Romtelecom vorbeşti până nu mai poţi, pentru că ai minute nelimitate către reţele fixe şi tarife speciale către mobil sau internaţional, dar o face într-un mod cu totul special: un mod în care te laşi surprins de o poveste pe care o ştiai de mic, dar pe care o vizualizezi într-o lumină nouă. La toate acestea se adaugă mesajul simplu: "Acum poţi să spui poveşti la telefon şi poţi să le repeţi la nesfârşit, pentru că e foarte ieftin".
Spotul campaniei aduce brandul Romtelecom şi mai aproape de consumator, într-o joacă draguţă, povestind o altă versiune a celebrei Scufiţa Roşie. Este o versiune nouă, în care personajele sunt puse să-şi joace rolurile la nesfârşit: "Prin repetare până la exasperare de dragul nepoatei, bunica - client Romtelecom Voce - profitând de beneficiile pe care i le asigură abonamentul de voce, scoate din minţi personajele poveştii care trebuie să performeze de zeci de ori", explică Dragoş Ioja, copywriterul campaniei, vorbind despre conceptul creativ al spotului.
"Spotul inaugurează, de asemenea, noua poziţionare Romtelecom: «Tu îţi alegi distracţia, noi o facem posibilă», care articulează foarte bine atât arhetipul «Entertainer-ului» pe care este construit brandul în componenţa sa rezidenţială cât şi gama foarte bogată de produse şi oferte Romtelecom", completează Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO. Plină de culoare, noua campanie TV pentru Romtelecom Voce vorbeşte despre bucurie,