Gabriel Carlig, omul de afaceri care a pus bazele producatorului de lenjerie intima Jolidon, a conturat pentru anul in curs un plan de extindere care cuprinde aproximativ 25 de magazine, 10 din acestea urmand sa fie deschise in Italia, iar restul in tara. "Numarul nu este atat de mare ca acela pe care il preconizam cu o jumatate de an in urma, dar asta si pentru ca nu mai asistam la deschideri masive de centre comerciale. Mai mult, si noi analizam mai restrictiv oportunitatile de intrare in anumite spatii comerciale", a declarat Gabriel Carlig, administratorul Jolidon, care spune ca investitia intr-o unitate variaza intre 30.000 de euro si 70.000 de euro, in functie de plasarea magazinului.
Majoritatea companiilor au franat extinderea sau chiar au anulat deschiderea unor magazine in asteptarea revitalizarii consumului. "Reteaua de magazine presupune relatia directa cu consumatorii finali si asigura o parte a cash-flow-ului. Acesta este motivul pentru care continuam sa ne dezvoltam in continuare. In urmatoarele doua luni vom deschide patru magazine, doua in Bucuresti (Militari Shopping Center si Grand Arena), unul in Pitesti si unul in Craiova", a spus Olga Stanciu, director adjunct al Jolidon. Grupul Jolidon, care detine 80 de magazine in Romania, 2 locatii in Budapesta, 33 de unitati in Italia, 13 boutique-uri in Franta, 10 magazine in sistem franciza si 3 magazine proprii la Cannes, Lille, Mulhouse, a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri de aproape 31 mil. euro. Pentru anul acesta, compania si-a bugetat o crestere de 10%-15%, adica atingerea unui nivel al afacerii de pana la 36 mil. euro.
Gabriel Carlig, omul de afaceri care a pus bazele producatorului de lenjerie intima Jolidon, a conturat pentru anul in curs un plan de extindere care cuprinde aproximativ 25 de magazine, 10 din acestea urmand sa fie deschise in Italia, iar restul in