Departamentul de comunicare externa al E.ON Gaz România a confirmat ieri, printr-un comunicat timid, informatiile publicate saptamânile trecute de cotidianul Zi de Zi si de saptamânalul Ziarul de Mures. Neregulile grave descoperite la Centrul Operational Timisoara exista, ancheta este în derulare, primele masuri au fost luate, au fost debransati clientii care se aflau în ilegalitate, câteva capete de directori au cazut. Cam atât! Fara cifre, fara evaluarea pagubelor, fara numele responsabililor, fara a pomeni de lipsa celor 7.000 de contoare, de cei 1.000.000 de metri cubi de gaz nefacturat sau de controlul care este efectuat în alte filiale ale companiei. Sub semnatura colectiva “Departament Relatii Publice si Comunicare”, raspunsul E.ON nu a fost exact cel pe care-l asteptam. Ne-au spus lucruri generale, pe care le stiam deja, informatii publicate sau difuzate de media din Timisoara în urma articolelor aparute în ziarele noastre. Singurii care au platit, deocamdata, pentru neregulile descoperite la Timisoara sunt proprietarii caselor cumparate în apropierea orasului care au fost debransati brusc de la reteaua de gaze, fiind lasati în frig.
Comunicatul E.ON contine mult mai putine informatii precise decât articolele publicate de noi si este evident ca nu dorinta de transparenta a celor din E.ON a determinat aparitia acestui raspuns generalist. De asta va puteti convinge în cele ce urmeaza.
Cercetarile interne continua
“E.ON Gaz Distributie S.A. a demarat în urma cu trei saptamâni o cercetare interna pentru a clarifica anumite nereguli din activitatea Centrului Operational al companiei din Timisoara, sesizate cu ocazia unor controale de rutina. Totodata, în urma unor controale efectuate de catre echipele E.ON Gaz Distributie la Chisoda, Dumbravita, Ghiroda si Giarmata Vii au fost depistate cazuri de consum fraudulos de gaze naturale, precum si ins