Show-urile „Fata lui tata”, „Trădaţi în dragoste” şi „Test de fidelitate” au public feminin cu studii şi venituri medii. Cele trei producţii au făcut, anul acesta, audienţe medii cuprinse între 2,9 şi 6,5% la nivel urban, iar cel puţin un sfert din telespectatori au între 45 şi 60 de ani. Puţini telespectatori ştiu că scenele difuzate în aceste programe sunt inspirate din realitate, dar sunt interpretate de actori amatori, plătiţi cu aproximativ 200 de euro de persoană pentru prestaţia lor, conform unor surse din piaţă.
Cea mai nouă dintre emisiuni, dar cu ratingul cel mai mare, „Fata lui tata”, este prezentată de Gabriel Coveşeanu la Kanal D. Programul este difuzat duminica de la ora 20.30 şi durează o oră. Show-ul de la Kanal D este urmărit în proporţie mai mare de femei (57%).
O treime din audinţă are vârsta cuprinsă în intervalul 45 - 59 de ani, 26% are între 25 şi 44 de ani, iar 21% dintre privitori au cel puţin 60 de ani. Din punct de vedere al educaţiei, majoritatea telespectatorilor au studii medii (55%), urmaţi de cei cu studii primare (20%) şi de persoanele cu studii superioare (12%).
În ceea ce priveşte partea financiară, cei mai mulţi telespectatori au venituri medii (46%) şi sunt urmaţi de cei cu venituri superioare (37%). Show-ul „Fata lui tata” a reuşit, în cele opt ediţii difuzate în 2009, audienţe medii de 6,5% în mediul urban, având cele mai bune ratinguri dintre cele trei programe. În 2009, audienţa cea mai mare a fost de 8,2%.
Telespectatori de vârsta a doua
„Test de fidelitate”, program prezentat de Ionuţ Adăscăliţei, este urmărit în proporţie de 51% de femei. Emisiunea de la Antena 1 este vizionată de un public format în proporţie de 32% din adulţi cu vârsta cuprinsă între 45 şi 59 de ani, în proporţie de 27% din persoane cu vârsta cuprinsă între 25 şi 44 de ani, iar 24% din