Compania americana UPS, unul dintre cei mai mari jucatori mondiali de pe piata de curierat, care a intrat direct pe piata locala anul trecut prin achizitia Trans Courier Service, a inregistrat o crestere cu 15% a volumului de colete exportate din Romania in strainatate in 2008 fata de anul anterior.
Michael Mavropoulos, directorul regional pe zona Balcanica al companiei, a declarat ca nu poate da informatii legate de cifra de afaceri obtinuta anul trecut, insa a precizat ca "este multumit de activitatea din Romania".
Rezultatele din 2007 de pe site-ul Ministerului de Finante arata o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro pentru UPS Romania, la cursul aferent anului respectiv. Compania a operat pe piata romaneasca prin intermediul agentului autorizat Trans Courier Service pana in momentul preluarii acestei companii de la actionarii Romtrans.
Prin aceasta vanzare, Romtrans a renuntat total la partea de curierat, dupa ce in urma cu doi ani a desfiintat si divizia de profil din interiorul companiei, care a fost achizitionata de Cargus. Ulterior, Romtrans avea sa vanda si cel mai mare business al sau, cel din transport, catre o filiala a gigantului Deutsche Bahn.
"Achizitia companiei Trans Courier Service ne-a oferit control direct asupra retelei noastre de transport, dar si acces direct asupra bazei de clienti", a declarat el. Compania opereaza cu o flota de 86 de masini, din care 57 sunt controlate de subcontractori.
Mavropoulos a mai spus ca aceasta preluare le-a oferit flexibilitatea de care aveau nevoie pentru a investi in dezvoltarea infrastructurii (flota de masini), a tehnologiei dar si a angajatilor. "Chiar si in conditiile actuale de piata vom realiza investitiile strategice necesare, care ne vor asigura oportunitati pentru dezvoltarea companiei si pentru consolidarea solutiilor si serviciilor oferite", a spus el. Mavropoulos a pr