Chiar daca orice parinte stie ca propriile odrasle au influenta asupra lui la cumparaturi, aceasta este mult subestimata, au demonstrat cercetatorii austrieci.
Conform unui studiu realizat de cercetatorii Claus Ebster si Udo Wagner, de la Universitatea din Viena, parintii ajung sa cumpere de doua ori mai multe produse, fara ca macar sa realizeze acest lucru, relateaza Science Daily.
Concluzia a reiesit dupa ce 178 de parinti au fost urmariti, fara sa stie, in supermarketuri, pentru realizarea studiului. Abia apoi au fost intervievati.
Intrebati cate dintre produse au fost cumparate din cauza copiilor, majoritatea parintilor au numit doar jumatate din cate au fost de fapt, fara sa realizeze adevarata amploare a fenomenului.
Cum se explica asta? Produsele care fac parte din campul de interes al copiilor sunt asezate strategic pe rafturi, in asa fel incat cel mic sa poata ajunge la ele fara probleme.
Recomandarea Science Daily: asezati copilul in caruciorul de cumparaturi, cu fata spre voi, in asa fel in cat campul lui vizual sa fie mult redus. Daca, totusi, insista sa ii cumparati ceva, luati-i ceva ce poate fi consumat in supermarket. Asta il va tine ocupat.
Chiar daca orice parinte stie ca propriile odrasle au influenta asupra lui la cumparaturi, aceasta este mult subestimata, au demonstrat cercetatorii austrieci.
Conform unui studiu realizat de cercetatorii Claus Ebster si Udo Wagner, de la Universitatea din Viena, parintii ajung sa cumpere de doua ori mai multe produse, fara ca macar sa realizeze acest lucru, relateaza Science Daily.
Concluzia a reiesit dupa ce 178 de parinti au fost urmariti, fara sa stie, in supermarketuri, pentru realizarea studiului. Abia apoi au fost intervievati.
Intrebati cate dintre produse au fost cumparate din cauza copiilor,