* principalul brand al Brăilei refuză să capituleze în faţa dificultăţilor generate de criză * "Deocamdată, nu vorbim de disponibilizări de personal dar, dacă va fi nevoie, angajaţii care nu corespund criteriilor de performanţă vor pleca", spune conducerea societăţii
Fabrica de confecţii "Braiconf" SA, unul dintre puţinele brand-uri de succes ale Brăilei, se luptă să iasă cu bine din actuala criză financiară.
Directorul Anica Nisioi ne-a declarat că, deocamdată, nu se pune problema de disponibilizări masive de personal însă, în contextul în care situaţia se schimbă nu de la o zi la alta, ci din oră în oră, s-ar putea ajunge şi la astfel de măsuri. "În momentul de faţă, avem 2034 de angajaţi. Dacă situaţia o va cere, se va proceda la disponibilizări, iar în cazul acesta vor pleca salariaţii care nu corespund criteriilor de performanţă", ne-a informat directorul Nisioi. Potrivit spuselor sale, "Braiconf", ca de altfel întreaga industrie românească de confecţii, trece printr-o perioadă foarte dificilă. Principalul motiv ar fi faptul că în Uniunea Europeană - principala piaţa de desfacere - criza financiară se resimte acut, afectând puterea de cumpărare a consumatorilor. În plus, marile branduri, cele care în ultimii ani şi-au lucrat produsele în România, în sistem lohn, au început să-şi relocheze capacităţile de producţie spre Orient şi Africa. "În momentul de faţă, există o concurenţă foarte puternică în Tunisia şi Maroc, ţări ce oferă foarte importante facilităţi fiscale şi de altă natură investitorilor din domeniul confecţiilor", ne-a spus Anica Nisioi.
Deocamdată, "Braiconf" Brăila are comenzi pentru câteva luni de acum încolo, iar conducerea societăţii caută soluţii pentru atragerea de noi clienţi. "Este foarte important să fii conectat la tendinţele pieţei, pentru a putea trece peste această criză", a conchis directorul "Braiconf". * principalul br