Varianta break a modelului Opel Insignia va fi lansata pe piata romaneasca pana la inceputul acestei veri, alaturi de doua motoare noi, care vin in completarea celor sapte motorizari deja disponibile pentru versiunea berlina. Cea de-a treia versiune a liniei, Insignia Sports Tourer are o lungime de 4,91 metri, cu 8 cm mai mare fata de berlina desemnata "autovehiculul anului 2009". Ampatamentul este similar (2,74 metri) la ambele versiuni, in timp ce volumul zonei din spate ajunge la 1.530 litri
Varianta break a modelului Opel Insignia va fi lansata pe piata romaneasca pana la inceputul acestei veri, alaturi de doua motoare noi, care vin in completarea celor sapte motorizari deja disponibile pentru versiunea berlina.
Cea de-a treia versiune a liniei, Insignia Sports Tourer are o lungime de 4,91 metri, cu 8 cm mai mare fata de berlina desemnata "autovehiculul anului 2009". Ampatamentul este similar (2,74 metri) la ambele versiuni, in timp ce volumul zonei din spate ajunge la 1.530 litri pentru break.
Pe langa gama de motorizari deja disponibile, modelele cu tractiune pe fata (FWD) vor beneficia si de un motor turbo de 1,6 litri pe benzina, care dezvolta 180 CP. De asemenea, motorul 2.0 BiTurbo cu o putere de 190 CP va fi disponibil initial in combinaţie cu sistemul de tractiune integrala Adaptive 4x4, urmand ca acesta sa beneficieze de o varianta pentru tractiunea pe fata.
Mai mult, in viitorul apropiat, gama de motorizari va fi extinsa si mai mult, cu o varianta ecoFLEX, cu un motor diesel CDTI de 2,0 litri ce poate dezvolta 160 CP.
Pana in prezent, in Europa au fost comandate circa 75.000 de masini Opel Insignia.