Octav Popescu, directorul uneia din marile agentii de media din Romania, a estimat piata de publicitate TV din 2009 undeva sub 280 de milioane de euro, mai pesimist decat estimarile de la inceputul anului, care se ridicau la mai mult de 300 de milioane. Cele 350 de milioane despre care s-a vorbit referitor la 2008 nu au fost realizate, din cauza scaderilor importante din al patrulea trimestru, totalul a fost doar de 330-335 de milioane.
Octavian Popescu este galatean prin nastere, a intrat in media buying in 1994 si si-a petrecut cea mai mare parte a carierei la Initiative. Biografie pe MediaPedia.ro.
Managing directorul Initiative Media confirma situatia proasta in care se gaseste printul, a carui scadere pe veniturile de publicitate va fi “mult peste 20%”. Cele 20 de procente in plus despre care s-a spus ca ar putea veni pe online corespund, in schimb, cu estimarile lui Octav Popescu.
Piata TV romaneasca este in general structurata diferit fata de cele tipice, nu mai exista jucatori cu o cota de audienta de peste 20% a mai spus Popescu. Statiile de nisa au luat din audientele jucatorilor mari, astfel incat lucrurile se pot imparti in trei categorii: 10-15%, 5-10% si mai putin de 5%.
Asculta interviul cu Octav Popescu
Descarca interviul in format MP3
Octav Popescu spune ca anul trecut piata TV nu a fost de 350, ci de 330-335 de milioane si ca anul acesta va fi mai mica de 310 miloane
Iulian Comanescu: Octav Popescu de la Initiative Romania, bine ai venit in Cutiuta HotNews - audio si pe alocuri vizuala. Octav Popescu: Bine v-am gasit.
Iulian Comanescu: Daca azi ti-ar veni brusc cheful sa fugi de la Initiative cu banii advertiserilor din Romania, cati ar fi acestia? Octav Popescu: Pai in primul rand nu cred ca as vrea sa fug cu banii lor, cred ca Inte