Spatiile comerciale stradale reprezinta in continuare prima optiune pentru comerciantii din sectorul alimentar, farmaceutic, dar si pentru cei care desfasoara activitati in sfera jocurilor de noroc. “Principalele solicitari pentru inchirierea de spatii comerciale stradale care sosesc in compania noastra in aceasta perioada sunt pentru restaurant de tip fast-food, jocuri de noroc si sali de fitness. Durata contractelor pentru acesti chiriasi este cuprinsa intre 3 si 5 ani, iar bugetele nu
Spatiile comerciale stradale reprezinta in continuare prima optiune pentru comerciantii din sectorul alimentar, farmaceutic, dar si pentru cei care desfasoara activitati in sfera jocurilor de noroc.
“Principalele solicitari pentru inchirierea de spatii comerciale stradale care sosesc in compania noastra in aceasta perioada sunt pentru restaurant de tip fast-food, jocuri de noroc si sali de fitness. Durata contractelor pentru acesti chiriasi este cuprinsa intre 3 si 5 ani, iar bugetele nu depasesc 15 euro/mp pentru zone precum Pantelimon si Colentina. In zonele ultracentrale, precum Dorobanti, preturile cerute de proprietari se situeaza in jurul valorii de 90 euro/mp, insa in urma negocierii se ajunge la un discount de 15-20%, in functie de perioda pentru care clientul rezerva spatiul respectiv”, explica reprezentantii EuroMetropola. Chiar si in aceasta perioada, spatiile comerciale de dimensiuni mici au o dinamica foarte mare, care nu se potriveste cu sindromul “criza financiara”.
Operatorii de jocuri de noroc solicita, in general, spatii cu suprafete de 50-100 mp; pentru sali de fitness e nevoie de min. 350 mp, pana la 600 mp, iar pentru restaurant 100- 500 mp. Chiar daca suprafetele difera, acesti retaileri au aceeasi preferinta in privinta amplasamentului: zone cu trafic pietonal intens si vizibilitate foarte buna, eventual in apropierea intersectiilor. “Un a