Agentia de comunicare McCann PR a inregistrat anul trecut o cifra de afacei de 1,6 mil. euro, calculat la cursul mediu BNR pe 2008, nivel dublu fata de 2007. "Piata s-a contractat anul acesta, insa in acelasi timp companiile incep sa se reorienteze, sa caute solutii. In contextul reducerii bugetelor si al unei atitudini de asteptare a clientilor, comunicarea online este pentru multi o solutie, din motive evidente de buget", spune Veronica Nicolae, managing partner Snapshot, divizia de Interactive PR si Emerging Media a McCann PR. Agentia a luat decizia de a infiinta divizia de comunicare online Snapshot la inceputul acestui an. "Mizam pe clientii actuali ai McCann PR, cat si ai grupului, clienti cu care avem deja o relatie si care sunt deschisi catre campanii sau initiative online. Bineinteles ca avem in plan si castigarea de clienti noi", spune Nicolae. McCann PR lucreaza pentru companii precum Coca-Cola Hellenic, Microsoft Romania, Vodafone Romania, Affichage Romania, Carrefour Romania, Tnuva sau Heineken. Principalii concurenti pe piata autohtona sunt DC Communication, Ogilvy PR, Rogalski & Grigoriu, GMP PR.
Agentia de comunicare McCann PR a inregistrat anul trecut o cifra de afacei de 1,6 mil. euro, calculat la cursul mediu BNR pe 2008, nivel dublu fata de 2007. "Piata s-a contractat anul acesta, insa in acelasi timp companiile incep sa se reorienteze, sa caute solutii. In contextul reducerii bugetelor si al unei atitudini de asteptare a clientilor, comunicarea online este pentru multi o solutie, din motive evidente de buget", spune Veronica Nicolae, managing partner Snapshot, divizia de Interactive PR si Emerging Media a McCann PR. Agentia a luat decizia de a infiinta divizia de comunicare online Snapshot la inceputul acestui an. "Mizam pe clientii actuali ai McCann PR, cat si ai grupului, clienti cu care avem deja o relatie si care sunt deschisi