Telespectatorii programelor despre maşini au studii medii şi salarii mari. „ProMotor”, „Autoforum” şi „Automobile” au avut între 117.000 şi 38.000 de telespectarori, în medie pe minut, în ultimele şase luni. Programele care au ca target pasionaţii de maşini şi motoare nu atrag un public prea numeros. În pole-position se află producţia de la ProTV, „ProMotor”, care a avut o audienţă medie de 1% în ultimele şase luni. Cel mai vechi jucător de pe piaţă are avantajul trustului de presă din care face parte, deci a unei promovări pe mai multe canale, şi asta se vede în audienţe. ProTV mizează şi pe imaginea Roxanei Ciuhulescu.
„ProMotor”-ul prezentat sâmbăta de Roxana Ciuhulescu a reuşit, în cele 25 de ediţii difuzate în intervalul septembrie 2008 - februarie 2009, audienţe medii pe minut în targetul urban de 117.000 de telespectatori, adică puţin peste 1%. Vârful de audienţă a fost consemnat în ediţia din data de 17 ianuarie 2009, când a reuşit un rating de 1,7% în mediul urban. Publicul emisiunii de la ProTV este format în mare parte din bărbaţi (59%).
Cei mai mulţi privitori au vârsta cuprinsă în intervalul 25 - 44 de ani (38%), un sfert dintre telespectatori au între 45 şi 59 de ani, iar seniorii de peste 60 de ani sunt 18%. Aproape jumătate dintre cei care se uită la „ProMotor” (46%) au studii medii, aceştia fiind urmaţi de cei cu studii superioare (27%).
Femeile preferă „Autoforum”
Spre deosebire de programele concurente, emisiunea „Autoforum”, difuzată sâmbăta de Prima TV, are în majoritate (54%) public feminin. Audienţele reuşite de „Autoforum” pe targetul urban, în ultimele şase luni, sunt de 40.000 de telespectatori în medie pe minut, adică 0,4%. Trebuie precizat că targetul staţiei este format din publicul care are între 18 şi 45 de ani. Cea mai bună audienţă în intervalul de timp comparat a fost obţinută