Daniel Negrescu se axează pe promovarea şi crearea brandurilor de vinuri. Criza nu va afecta consumul de vin, eventual îi va determina pe consumatori să bea produse mai ieftine, crede brand-managerul Murfatlar. Daniel Negresu, brand-managerul Murfatlar, cel mai mare producător intern de vinuri, spune că piaţa vinurilor din România nu este foarte afectată de declinul economic în care se află ţara noastră. „Anul trecut, efectele crizei financiare nu au fost resimţite acut, deoarece sursele de finanţare erau prestabilite înainte de a se cunoaşte declanşarea crizei financiare”, afirmă Daniel Negrescu.
El crede că piaţa de vin este una destul de constantă, comparativ cu alte sectoare economice. “În contextul de faţă este un avantaj. Piaţa nu cunoaşte salturi majore într-un sens sau altul. Dacă lucrurile continuă aşa mai mult timp, vor apărea şi modificari în consum, probabil printr-o migrare a consumului către economic”, susţine oficialul Murfatlar.
Consumatorul, stăpânul producătorului
Întrebat unde se vede peste cinci ani, Negrescu spune că tot la Murfatlar. Cât despre compania la care lucrează, acesta crede că şi peste cinci ani, Murfatlar va fi tot cel mai important producător de vinuri din România. Unul dintre obiectivele principale ale lui Negrescu este satisfacerea consumatorilor.
“Din punctul meu de vedere, principala preocupare a brand-managerului este consumatorul. Atâta timp cât acesta e fericit, înseamnă că totul este în regulă. Cel puţin asta încerc să fac eu”, spune Negrescu. Brandurile create de Negrescu au fost foarte apreciate, Murfatlar fiind medaliat de peste 180 de ori la competiţiile internaţionale.
Daniel Negrescu spune că piaţa internă a vinurilor, estimată la peste 450 milioane de euro, nu a ajuns însă la maturitate. De asemenea, el crede că mai este loc şi de alţi producători