Pentru a-şi atinge ţelul de a face din Româna o destinaţie de succes, Ministerul Turismului promovează şi programul „Turist în România”, campanie prin care Elena Udrea vrea să remotiveze românii să cunoască România. Ca metodă de atragere, pe site-ul ministerului, care a fost lansat astăzi, sunt incluse şi consursuri cu premii ce includ vacanţe în ţară. Totodată, turiştii români vor avea la dispoziţie şi un număr de telefon la care pot fi comunicate atât nemulţumirile, cât şi părerile de bine. „Începând de astăzi, este operaţional un număr de telefon, la care turiştii pot comunica orice nemulţumire legată de vacanţă, sau furnizorul de servicii, şi promitem să fim la fel de receptivi şi la cele negative, şi la cele pozitive”, a mai declarat Elena Uderea, la deschiderea Târgului de Turism al României.
Totodată, aceasta a mai spus că 80% din fondurile alocate Ministerului, de aproximativ 400 de milioane de lei, vor fi alocate refacerii infrastructurii turistice. „De săptămâna viitoare vom putea începe să finanţăm proiectele de infrastructură, prin intermediul administraţiilor locale. Infrastructura în turism e la pământ”, a spus Udrea. (A.G.)
Pentru a-şi atinge ţelul de a face din Româna o destinaţie de succes, Ministerul Turismului promovează şi programul „Turist în România”, campanie prin care Elena Udrea vrea să remotiveze românii să cunoască România. Ca metodă de atragere, pe site-ul ministerului, care a fost lansat astăzi, sunt incluse şi consursuri cu premii ce includ vacanţe în ţară. Totodată, turiştii români vor avea la dispoziţie şi un număr de telefon la care pot fi comunicate atât nemulţumirile, cât şi părerile de bine. „Începând de astăzi, este operaţional un număr de telefon, la care turiştii pot comunica orice nemulţumire legată de vacanţă, sau furnizorul de servicii, şi promitem să fim la fel de receptivi şi la cele negative, şi la cele pozi