Cluburile si scolile de dans au luat nastere pe o piata in care concurenta era redusa, iar investitiile initiale minime. Este nevoie de inchirierea unei sali unde se desfasoara cursurilor de dans, achizitionarea unei combine audio si a unor pantofi de dans speciali.
Doctorand cu specializarea marketing si pasionat de dansurile latino, Dumitru Balan a infiintat la sfarsitul anului 2004, la varsta de 23 de ani, scoala de dansuri Latino Time cu o investitie minima de 100 de euro. "Am deschis aceasta afacere pentru ca aveam sansa de a activa intr-un domeniu in care concurenta era nesemnificativa", a declarat el.
Inchirierea unui spatiu pentru desfasurarea activitatii si infiintarea firmei, o scurta cercetare a pietei si promovarea in cadrul unui club de dans au fost pasii parcursi pentru deschiderea acestei afaceri. Investitia initiala de 100 de euro a fost necesara pentru plata chiriei unei sali pentru desfasurarea cursurilor. "Suportul muzical a fost asigurat in primele doua luni de combina muzicala proprie, iar ulterior am cumparat una noua", a adaugat Dumitru Balan.
Printre clientii- tinta ai companiei se afla adultii cu varste cuprinse intre 23 si 30 de ani si copii de 5-12 ani. Pe timpul verii, numarul clientilor se reduce cu aproximativ 30%. "Cererea este influentata destul de frecvent de unele emisiuni-concurs de dans, care ne aduc apogeul solicitarilor", a mentionat el. Antreprenorul sustine ca, in principiu, clientela depinde de calitatea serviciilor oferite, de locul in care isi desfasoara scoala activitatea, dar si de pretul serviciului.
Pretul abonamentelor pentru cursurile de dans pentru adulti si copii variaza intre 100 si 250 de lei, in functie de numarul de sedinte. O sedinta de dans individuala de 120 de minute ajunge la pretul de 200 de lei. Pe langa cursurile de dans, scoala ofera show-uri demonstrative, iar valoarea pe