Horia Ghibuțiu: „Traian Băsescu a anunțat încă de marți seară, la televizor, că problema candidaturii fiicei sale a fost tranșată. Ieri am aflat și cum”.
În vederea responsabilizării celor 375 de milioane de alegători de pe Bătrânul Continent aşteptaţi la urne în luna iunie, pentru a-şi trimite reprezentanţii în Parlamentul European, au fost investiţi 18 milioane de euro în campania „Alegeri europene - este alegerea ta”. Campania va aborda subiecte de interes major, de la energie până la protecţia consumatorului, fiecare ţară din UE urmând să-şi aleagă patru teme.
Dacă introducerea e pe cale să vă adoarmă, vă propunem o temă care nu e inclusă în această campanie, dar care trezeşte în mod cert interesul electoratului din România, inclusiv al celui care va prefera să petreacă Rusaliile la iarbă verde şi nu în spatele perdelei de la cabina de vot: Elena Băsescu.
După cum probabil ştiţi, Traian Băsescu a anunţat încă de marţi seară, la televizor, că problema candidaturii fiicei sale a fost tranşată. Ieri am aflat şi cum: mezina preşedintelui demisionează din PDL, pentru a candida ca independentă la un post de eurodeputat.
Subiectul e extrem de ofertant şi poate fi tratat în mai multe feluri: misogin - adică reluând toate gafele candidatei, cu previzibil succes la acea galerie masculină care remarcă, de pildă, din activitatea politică a preşedintei Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, maioul negru purtat cu obstinaţie; ipocrit - făcând abstracţie de numele şi de sexul Elenei Băsescu şi punând în discuţie şansele unui politician tânăr de a călca pe urmele europarlamentarului independent Tokes Laszlo. Sau, pur şi simplu, luând-o în serios pe cea care şi-a ales ca semn al campaniei literele EBA, trecute pe tăbliţa de înmatriculare a maşinii sale.
De ieri, Elena Băsescu merită să fie tratată cu ceva mai multă