Golf, echitatie, aviatie, vanatoare, livrari la domiciliu, de la flori la tigari de foi sau bauturi fine, rezervari la teatru, organizari de petreceri-surpriza, inchirieri de limuzine sau avioane private.
24 de ore. 365 de zile pe an. Un singur numar de telefon - asa se defineste pe scurt clubul deschis in Bucuresti, Callessentially.
Conceptul pe care il promoveaza, concierge de lux, nu este nou in strainatate, unde, dupa acelasi principiu, exista Qiuntessentially, un club privat cu membri abonati care pot beneficia de diverse servicii la orice ora din zi sau din noapte. Spre deosebire de Callessentially, Quintessetially Group si-a dezvoltat deja un portofoliu foarte bogat de afaceri complementare care acopera toate fatetele unui stil de viata high-end. Compania britanica fondata in anul 2000 de catre Ben Elliot, nepotul ducesei Camilla de Cornwall, are 18 filiale in toata lumea. Preturile abonamentelor la Quintessentially variaza intre 750 si 24.000 de lire sterline anual.
In Romania patrunde abia acum. "Politica agentiei presupune o abordare de nisa, o promovare pe baza de recomandare si foarte multa discretie", explica Florin Ghita, sales manager Callessentially.
"Noi nu vindem servicii, noi satisfacem nevoi", sustin cei de la Callessentially. Mai exact, agentia promite sa "faca viata mai usoara" clientilor, fie ca acest lucru presupune gasirea unui instalator, a unui baby-sitter sau inchirierea unui avion privat.
Tot ce trebuie sa faca abonatii Callessentially este sa sune la un numar de telefon si sa ceara ce vor. Vor fi ulterior pusi in legatura cu partenerii agentiei care le vor solutiona cererea cat mai curand posibil.
Clubul ofera doua tipuri de abonamente, in functie de nevoile clientilor - Silver (300 euro anual) si Gold (500 euro anual). In aceste abonamente intra orice cerinte din domeniile turism si ticketing, evenimen