Lansarea unui site care vinde online cadouri corporate dedicate in principal firmelor presupune o investitie minima in tehnologie, iar marja de profit care se obtine din afacere ajunge si la 30%. Perioadele cele mai favorabile pentru vanzari sunt sarbatorile traditionale, cand vanzarile cresc pana la 500%.
Compania SLSeCom vinde online cadouri dedicate in exclusivitate firmelor inca de la sfarsitul anului 2006, cand a fost infiintata de Sorin Ciurca, pe atunci student la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj si de alti doi antreprenori.
"Aveam 22 de ani sI eram foarte pasionat de comertul online. Tin minte ca luam numai note mici de la profesorii mai batrani, care nu intelegeau ce scriu in proiectele, lucrarile sau referatele pe care le abordam din perspectiva comertului online. Am profitat de reducerile de la stat la infiintarea firmelor. Am stat o noapte in oficiul de pe palierul caminului si am pus pe foaie GiftLand-ul, iar dupa cateva luni l-am transpus pe online", a declarat el.
Un alt motiv pentru deschiderea unei afaceri in domeniul online l-au reprezentat costurile reduse pentru spatiul de desfasurare. "Cum eram studenti si nu prea aveam multi bani de investit in afacere, am apelat la comertul online intrucat acesta putea fi desfasurat la inceput si intr-o garsoniera, ceea ce s-a si intamplat de fapt", a adaugat el.
Investitia initiala a avut o valoare de aproximativ 1.000 de euro, iar ulterior antreprenorii au mai folosit 7.000 de euro pentru achizitionarea tehnologiei de imprimare a produselor.
Pentru anul 2009, compania va mai investi 20.000 de euro pentru deschiderea unor magazine virtuale noi si 10.000 de euro pentru diversificarea ofertei existente. "Nu am apelat la niciun credit bancar, toti banii investiti au fost munciti de asociati in Franta, in perioada vacantelor, din joburi de chelne