Bautorii de bere pot sa isi indeplineasca una dintre cele mai dese fantezii. In Australia, bikinii femeii de pe eticheta sticlei unei noi marci de bere dispar odata cu lichidul din interior.
Trei prieteni din Sydney au gasit acest concept unic de marketing pentru una dintre berile "sanatoase", cu putini carbohidrati, din Australia, arata TimesOnline.
Pe langa avantajele de silueta, Skinny Blonde mai are o caracteristica pentru care este atat de cautata. Pe eticheta sa apare Daisy, o "fata de afis" in stilul anilor '50, ai carei bikini rosii dispar pe masura ce nivelul berii din sticla scade.
Arificiul se datoreaza cernelii speciale folosite si faptului ca sticla incepe sa se incalzeasca pe masura ce se goleste.
Conceptul unic in lume s-a nascut in urma cu trei ani, atunci cand Hamish Rosser, in varsta de 34 de ani, si prietenii sai, actorul Richie Harkham si Jarrod Taylor, au avut o "idee la betie".
Skinny Blonde este in egala masura cautata de barbati, din motive evidente, si de femei, care ii apreciaza gustul si concentratia de alcool, 5,2%.
Bautorii de bere pot sa isi indeplineasca una dintre cele mai dese fantezii. In Australia, bikinii femeii de pe eticheta sticlei unei noi marci de bere dispar odata cu lichidul din interior.
Trei prieteni din Sydney au gasit acest concept unic de marketing pentru una dintre berile "sanatoase", cu putini carbohidrati, din Australia, arata TimesOnline.
Pe langa avantajele de silueta, Skinny Blonde mai are o caracteristica pentru care este atat de cautata. Pe eticheta sa apare Daisy, o "fata de afis" in stilul anilor '50, ai carei bikini rosii dispar pe masura ce nivelul berii din sticla scade.
Arificiul se datoreaza cernelii speciale folosite si faptului ca sticla incepe sa se incalzeasca pe masura ce se goleste. @N_P