Anul 2009 va fi marcat de greutati, fiind unul dintre cei mai dificili ani din istoria concernului Volkswagen, a declarat presedintele companiei, Martin Winterkorn.Potrivit acestuia, veniturile din vanzari ale concernului Volkswagen vor fi mai scazute decat cele obtinute pe parcursul anului precedent, ca urmare a reducerii numarului de unitati vandute.De asemenea, majorarea cheltuielilor de refinantare si deteriorarea situatiei la nivelul pietelor in care Volkswagen isi desfasoara activitatea va
Anul 2009 va fi marcat de greutati, fiind unul dintre cei mai dificili ani din istoria concernului Volkswagen, a declarat presedintele companiei, Martin Winterkorn.
Potrivit acestuia, veniturile din vanzari ale concernului Volkswagen vor fi mai scazute decat cele obtinute pe parcursul anului precedent, ca urmare a reducerii numarului de unitati vandute.
De asemenea, majorarea cheltuielilor de refinantare si deteriorarea situatiei la nivelul pietelor in care Volkswagen isi desfasoara activitatea va conduce la o scadere suplimentara a veniturilor.
"In aceasta situatie nu vom reusi sa atingem nivelul ridicat de venituri din anii anteriori", a precizat Winterkorn.
Astfel, obiectivul declarat pentru concernul Volkswagen este acela de a inregistra rezultate superioare fata de concurenta si de a obtine o cota suplimentara de piata la nivel mondial.
"Pentru anul 2009, estimam o piata generala cu o valoare mai redusa de 50 de milioane de unitati. Anul trecut, piata a atins 55 de milioane autovehicule noi, in timp ce cota pentru 2007 a fost de aproximativ 59 milioane", a mai spus Martin Winterkorn.
Rezultatele Volkswagen in anul 2008
Concernul Volkswagen si-a majorat veniturile din vanzari cu 4,5 procente, atingand o cifra de 113,8 miliarde de euro. Prin cele 6,3 milioane de autovehicule, compania