Compania italiana Mengotti, care a deschis in urma cu un an magazinul multibrand de lux cu acelasi nume in Bucuresti, si-a adaugat in portofoliu marca Gucci, in urma unei investitii de aproximativ 400.000 de euro, reprezentand produsele pentru anul acesta.
"Brandul Gucci ne va ajuta sa depasim criza financiara pe care am inceput s-o percepem, chiar daca in primele doua luni ale acestui an am avut incasari de 550.000 de euro. In ultimele zece zile am resimtit o oarecare incetinire a ritmului de vanzare, dar punem acest lucru si pe seama faptului ca s-a facut trecerea de la vechiul la noul sezon. Mizam pe colectia completa pe care o vom aduce din toamna pentru Gucci, gama care va contrabalansa efectele crizei", a declarat pentru ZF Adriano Mengotti, presedintele companiei.
Reprezentantii Gucci au vizitat in noiembrie magazinul de pe Calea Victoriei si au hotarat sa incheie un parteneriat cu cei care intr-un an au adus branduri cunoscute ca Prada, Fendi, Valentino, Dolce&Gabbana sau Emporio Armani.
Colectia Gucci pentru primavara-vara 2009 va cuprinde doar accesorii si incaltaminte in valoare de 90.000 de euro, urmand ca din a doua parte a anului magazinul sa primeasca gama completa de 300.000 de euro. Pe sezon in magazin vor fi intre 300 si 500 de produse.
Dupa primul an de la inaugurarea magazinului multibrand care se intinde pe o suprafata de 700 mp, acesta a ajuns la o cifra de afaceri de 2,2 mil. euro, cu toate ca previziunile initiale mergeau spre 3 mil. euro.
"Investitia necesara pentru patrunderea pe piata romaneasca si deschiderea acestui magazin cu branduri de lux s-a ridicat la 1, 3 mil euro. Prima colectie in care am avut 2.800 de produse nu a fost completa, abia din toamna am ajuns la capacitate maxima, cu peste 6.500 de piese vestimentare", a spus Mengotti, care recunoaste ca pentru anul in curs proiectia este mai conservatoar