Chestionarul anual “Online Wellbeing” al F-Secure arata ca majoritatea respondentilor sunt inca ingrijorati in privinta utilizarii cartilor de credit pe Internet. In general oamenii se simt mai in siguranta facand tranzactii prin online banking decat atunci cand folosesc cartea de credit pentru cumparaturi online. Un foarte mic procent, de 7%, dintre parinti considera ca, atunci cand folosesc Internetul, copiii lor sunt in siguranta. F-Secure a anuntat rezultatele chestionarului anu
Chestionarul anual “Online Wellbeing” al F-Secure arata ca majoritatea respondentilor sunt inca ingrijorati in privinta utilizarii cartilor de credit pe Internet. In general oamenii se simt mai in siguranta facand tranzactii prin online banking decat atunci cand folosesc cartea de credit pentru cumparaturi online. Un foarte mic procent, de 7%, dintre parinti considera ca, atunci cand folosesc Internetul, copiii lor sunt in siguranta.
F-Secure a anuntat rezultatele chestionarului anual “Online Wellbeing”. Acest chestionar - realizat de un organism neutru la cererea F-Secure, pe utilizatori de internet intre 20 si 40 de ani, in USA, Canada, Marea Britanie, Franta, Germania – si pentru prima data – in Italia, India si Hong Kong, a testat cat de constienti sunt respondentii de amenintarile online de securitate in ceea ce-i priveste pe ei si pe copiii lor.
50% dintre respondenti sunt increzatori in legatura cu siguranta lor atunci cand folosesc online banking. Totusi, doar 6% dintre respondenti se simt in siguranta sa faca cumparaturi utilizand carti de credit online.
Web surfing si phishing prin email
Atacurile de phishing arata ca un email de la o banca bine cunoscuta, care in realitate este o pacaleala pentru obtinerea de informatii personale. In medie 54% dintre respondenti se simt destul de increzatori sau foarte increzatori ca nu vor fi pacaliti de un atac