Marketingul de gherila a perfectionat tehnica de a atrage atentia oamenilor si de a-si face cunoscut mesajul in moduri inedite si in locuri neconventionale.
Aceasta este, in definitiv, chiar definitia acestei laturi a fenomenului publicitar, la care au apelat pana si gigantii Adidas si Microsoft.
Publicatia online WebUrbanist a intocmit o lista cu 10 postere care arata cat de puternic este impactul marketingului de gherila.
(Foto: Geurilla de Talentos)
O coafura "afro" este asezata pe un afis la o inaltime la care oricine sade pe scaunul din statia de metrou pare ca a fost coafat precum membrii trupei Jackson 5.
Acest poster, creat pentru pagina de internet "Real Hip Hop", atrage atentia cu minim de efort - in afara de cel creativ.
(Foto: Ads of the World)
Ce are in comun satarul insangerat cu schiul? Greu de spus, insa Snuff, o companie care produce haine pentru "schiorii hardcore" a gasit ga asa poate atrage mai bine atentia. Campania s-a centrat pe ideea ca "moartea este doar o chestiune de timp", asa ca mai bine pleci la schi.
(Foto: Ad Goodness)
E greu de gasit o reclama mai putin subtila decat aceasta. Un sex-shop italian Erotika a acoperit toate geamurile unei masini cu abtibilduri infatisand oameni in pozitii sugestive.
Pe masina, postata exact in fata magazinului cu pricina, mai exista un abtibild cu inscriptia "Jucarii pe care abia astepti sa le incerci".
(Foto: EatLiver)
Autoritatea australiana de transport in comun s-a plictisit de oamenii care mazgaleau cu graffiti autobuzele si trenurile, asa ca s-a decis sa le aminteasca tuturor "graffidiotilor" ce li se poate intampla daca comntinua sa faca asta.
(Foto: Ads of the World)
Usile liftului par ca au prins intre