Cozile de la ieşirea din Bucureşti spre DN1 se întind în fiecare zi pe kilometri, iar la sfârşit de săptămână pun la grea încercare nervii şoferilor care merg pe Valea Prahovei. Autorităţile sunt însă nepăsătoare vizavi de calvarul pe care îl îndură bucureştenii. Finalizarea pasajului de la Băneasa a fost întârziată 2 ani, iar de aproximativ 12 luni circulaţia a fost sugrumată din cauza gropilor săpate pe marginea dru Cozile de la ieşirea din Bucureşti spre DN1 se întind în fiecare zi pe kilometri, iar la sfârşit de săptămână pun la grea încercare nervii şoferilor care merg pe Valea Prahovei. Autorităţile sunt însă nepăsătoare vizavi de calvarul pe care îl îndură bucureştenii. Finalizarea pasajului de la Băneasa a fost întârziată 2 ani, iar de aproximativ 12 luni circulaţia a fost sugrumată din cauza gropilor săpate pe marginea dru
Cozile de la ieşirea din Bucureşti spre DN1 se întind în fiecare zi pe kilometri, iar la sfârşit de săptămână pun la grea încercare nervii şoferilor care merg pe Valea Prahovei. Autorităţile sunt însă nepăsătoare vizavi de calvarul pe care îl îndură bucureştenii. Finalizarea pasajului de la Băneasa a fost întârziată 2 ani, iar de aproximativ 12 luni circulaţia a fost sugrumată din cauza gropilor săpate pe marginea drumului.
Iniţial, ministrul transporturilor de la vremea respectivă, Radu Berceanu, a promis că pasajul va fi gata în decembrie 2007. Ulterior, cum lucrările nici nu începuseră, iar la cârma ministerului a venit Ludovic Orban, inaugurarea pasajului a fost amânată pentru luna aprilie 2008. Acum, la şefia transporturilor a venit din nou Radu Berceanu, care speră să taie panglica măcar de această dată, peste câteva luni, mai precis la toamnă. Noul ministru dă vina pentru întârzieri pe Primăria Capitalei, pe Primăria sectorului 1, dar şi pe Ministerul Mediului.
Berceanu speră să taiepanglica la toamnă @N_P