Saatchi & Saatchi România, împreună cu agenţia de comunicare digitală Kubis, a dezvoltat pentru Lexus România campania online Lexus Hybrid Drive, prin care este promovată gama de maşini hibride Lexus, care au sub aceeaşi caroserie două motoare: unul pe benzină şi unul electric.
Campania are o pagină web dedicată, http://www.lexus.ro/hibrid/, şi bannere de tip land-in, cu mesaje specifice, pe profilul diferitelor comunităţi online. Pe fondul evoluţiei negative a pieţei auto, care cunoaşte în prezent o contracţie foarte puternică, Lexus are ca obiectiv pentru acest an consolidarea cotei de piaţă, prin atingerea a 2% din segmentul premium din România. "În 2009 începe ofensiva Lexus în Balcani şi sunt sigur că vom avea un cuvânt important de spus în piaţa auto premium. Suntem datori faţă de cei ce au acceptat provocarea acum 20 de ani şi au creat în Japonia o marcă ce a făcut rapid istorie, conducând în topurile de satisfacţie a clienţilor în multe ţări. Lexus Hybrid Drive este aparent un paradox tehnologic: oferă superputere în condiţii de emisii scăzute şi consum redus. În anul 2008, peste 150.000 de automobile hibrid Lexus au fost vândute în întreaga lume", susţine Mihai Bordeanu, Lexus Balkans Division Director.
"Campania online Lexus Hybrid Drive este dezvoltată integral la nivel local şi îşi propune să ridice gradul de notorietate şi de cunoaştere a beneficiilor tehnologiei hibride, punct de diferenţiere al brandului Lexus, având ca public-ţintă potenţialii consumatori de maşini premium. Conceptul creativ foloseşte ideea de «ştire senzaţională» şi dramatizează beneficiile tehnologiei într-un mod intrigant, sub formă de teasing-reveal, pentru diverse segmente de consumatori", a afirmat Carmen Barda, Account Director Saatchi & Saatchi. Saatchi & Saatchi România, împreună cu agenţia de comunicare digitală Kubis, a dezvoltat pentru Lexus România campania onl